shopify visitor statistics
   
 
Rollytoys Rolly Toys logo logo Rollytoys-traptrekkers.nl, Uw Rollytoys en Falk webshop
sinds 2006 uw specialist voor Rollytoys traptrekkers met scherpe prijzen!
een Remiko webshop
onderdeel van Remiko handelsonderneming
 
Rollytoys-traptrekkers home Rollytoys-traptrekkers contact Rollytoys-traptrekkers winkelwagentje
 
   
 

Veelgestelde vragen - FAQ


Vragen over afhalen en verzenden van orders
Wat zijn de order en verzendkosten naar een adres in Nederland?
Wat zijn de order en verzendkosten naar een adres buiten Nederland?
Kan ik onder rembours laten verzenden?
Ik wil meerdere artikelen bestellen, op welke verzendkosten moet ik rekenen?
Kan ik mijn order ook afhalen?
Op welk adres kan ik mijn order afhalen?
Hoe lang moet ik wachten voordat de order wordt geleverd?
Wij hebben de order nodig voor een verjaardag, komt deze wel op tijd?
Ik wil een order retour sturen, welke regels gelden?

Vragen over de orderbevestiging
Ik heb nog geen bevestiging gehad, wat nu?

Contact met Rollytoys-traptrekkers.nl
Ik probeer u te bellen, maar u neemt de telefoon niet op.
Wat zijn uw bedrijfsgegevens?

Achtergrond informatie over Rollytoys-traptrekkers.nl / Remiko
Met wie doe ik zaken als ik bij Rollytoys-traptrekkers.nl / Remiko een order plaats?

Vragen over betalen
Op welke manieren kan ik mijn order betalen?
Wat is Paypal, en hoe werkt het?
Ik heb de verkeerde betaaloptie gekozen, wat nu?

Annuleren van orders, afzien van orders, herroepingsrecht
Kan ik na bestelling nog van mijn order afzien?
Ik heb mijn order ontvangen, maar wil deze toch eigenlijk niet houden, wat nu?
Kan ik als klant aanspraak maken op het herroepingsrecht?

Privacy
Privacyverklaring

Garantie op artikelen
Zit er garantie op de door Rollytoys-traptrekkers.nl geleverde artikelen?
Kan een artikel afwijken van de afbeelding op uw site?

Artikelen en voorraad
Heeft u alle artikelen altijd op voorraad?
Hoe lang moet ik wachten voordat de order wordt geleverd?
Hoe worden de artikelen geleverd?
Wij hebben de order nodig voor een verjaardag, komt deze wel op tijd?

Disclaimer
Disclaimer

Mijn vraag staat er niet bij
Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik deze stellen?

Levering en verzending Nederland
Standaard verzenden wij met PostNL. Voor elke pakket naar een Nederlands adres tot 30 kg en maximale grootte 140x78x58 cm wordt € 4,95 order en verzendkosten gerekend. Een bestelling wordt pas verzonden nadat het gehele bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening of Paypal-account (uitzondering hierop zijn orders onder rembours, zie hieronder voor de voorwaarden). Voor orders naar het buitenland zal een toeslag worden berekend conform de tarieven van PostNL. Aanvullende kosten op aanvraag. terug

Levering en verzending buitenland
Voor zendingen naar Belgie berekenen we € 9,95. Andere landen tarief op aanvraag. terug

Levering onder rembours
Orders kunnen ook onder rembours worden verzonden. De kosten hiervoor bedragen per pakket € 19,95. Mocht uw order niet als 1 pakket verzonden kunnen worden, zullen we helaas moeten verzoeken het remboursbedrag voor de overige pakketten alsnog over te maken. Wij vragen u de rembourskosten vooruit te betalen. Na ontvangst van de rembourskosten gaat uw pakket op de post, en kan resterend bedrag aan de postbode worden betaald. Als een pakket wordt geweigerd of niet wordt afgenomen dan worden de rembourskosten niet terug betaald.
Waarom zijn de rembours kosten zo hoog? Rembours-zendingen, betaling achteraf bij de postbode, brengen aanzienlijke kosten met zich mee. Dat begint met een aanzienlijke hoeveelheid administratieve handelingen (=tijd = kosten) om de zending aan te melden. Naast de extra kosten van A naar B, omdat uw pakket dan verzonden wordt via een postbode welke aan de deur betalingen kan accepteren, rekent PostNL een extra bedrag over de waarde van de zending. Daarnaast wordt de betaling pas later door PostNL bij ons bijgeschreven, waardoor wij feitelijk uw order voorfinancieren. In veel gevallen zal het door ons gerekende tarief de werkelijke kosten niet dekken. terug

Afhalen van orders
Het afhalen van orders is (op afspraak) ook mogelijk. Na ontvangst van bestelling uw betaling via de webshop zal uw order worden verwerkt en krijgt u bericht als deze klaar staat om af te halen. In basis kan afhalen alleen op maandag tot vrijdag tussen 17:00 en 21:00 en alleen op afspraak. Afhalen is niet de oplossing om toch nog snel een artikel in huis te kunnen hebben, omdat u te laat was met bestellen. terug

Ik wil meerdere artikelen bestellen, op welke verzendkosten moet ik rekenen?
We hanteren een standaard tarief voor verzenden van € 4,95 voor NL en € 9,95 naar BE, ongeacht het aantal artikelen. terug

Waar kunt u uw orders afhalen?
U kunt, op afspraak na betaling, uw order afhalen in Ommen, Doormanstraat 43. Let op, dit is ons huisadres en we hebben hier geen voorraad staan. Kiezen voor afhalen is in basis niet sneller als laten verzenden, omdat afhalen alleen kan op maandag t/m vrijdag tussen 17:00 en 21:00 mits onze agenda dat toelaat. Voor traptrekkers maken we eerst een afspraak over afhaalmoment alvorens we deze klaarzetten, vanwege de omvang van de artikelen. In de weekenden plannen we geen afhaalopdrachten. terug

Bevestiging en factuur
Binnen enkele minuten na plaatsing van uw bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging met daarop het factuurbedrag Indien u na enkele minuten nog geen bevestiging heeft ontvangen, kijkt u dan eerst in uw SPAM-filter, indien de bevestiging daar niet in zit, dan graag een mailtje naar info@rollytoys-traptrekkers.nl. Wij sturen u dan een kopie van de orderbevestiging. Alle bedragen zijn inclusief BTW. Indien u een gespecificeerde factuur met BTW wenst te ontvangen, verzoeken wij u dit per e-mail aan te geven.
terug

Telefonische bereikbaarheid
We hebben er bewust voor gekozen om de klantenservice volledig via de mail te doen. Hierdoor ontstaat nooit verwarring over wat wel of niet is (toe)gezegd en alle data is voor beide partijen na te lezen. We reageren op werkdagen vaak binnen enkele uren en eigenlijk altijd binnen 24 uur op binnenkomende mail. Het onderstaande nummer is ons privenummer en daar kunnen we u over het algemeen niet verder helpen. Ook onze kinderen zijn niet in staat om doelgericht antwoord op uw vragen te geven. Heeft u een dus vraag of opmerking, vult u dan het contactformulier in: contactformulier terug

Algemene gegevens Remiko / RollyToys-traptrekkers.nl
Remiko v.o.f. - Rollytoys-traptrekkers.nl
Doormanstraat 43
7731 BP Ommen
0529-456701 (privenummer, wij zijn vaak niet bereikbaar - geen telefonische verkoop, vragen graag via het contactformulier)
info@rollytoys-traptrekkers.nl
KvK: 69594570
Btw-nr: NL857932391B01 terug

De mensen achter Remiko / Rollytoys-traptrekkers.nl
Wij hebben Remiko, een verbastering van onze namen (Renate en Michael Koot) in 2006 opgericht nadat we veelvuldig in de speelgoedwinkel niet die artikelen konden aanschaffen die onze zoons graag voor hun verjaardag wilden. Aangezien wij niet de enigen waren met dat probleem, zijn wij destijds een internetwinkeltje begonnen. Inmiddels levert Remiko naast RollyToys speelgoed ook diverse andere merken via internet, waaronder bijvoorbeeld Ministeck (www.ministeck-online.nl), Bruder (www.bruder-speelgoed.nl) en Siku (www.jongens-speelgoed.nl).
We proberen onze kosten zo laag mogelijk te houden, wat resulteert in betaalbare prijzen. Soms doen we er een dagje langer over dan de grote ketens, maar uiteindelijk zullen onze prijzen vaak ook flink lager zijn.

Ons gezin, bestaat sinds 3 september 2012 uit vijf zoons en een dochtertje. Van groot naar klein: Joshua, Davy, Mitchell, Ian, Abbey (5-8-2011) en Owen. Tot ons grote verdriet is Abbey, ons dochtertje, bij de geboorte overleden.

Voor meer info kunt u mij volgen op Linkedin
terug

Betaalmogelijkheden
Betaling kan geschieden via overschrijving naar onze bankrekening of via overschrijving naar ons Paypal-account (alleen voor bestellingen vanuit het buitenland). Als gebruiker van Paypal heeft u tevens de mogelijkheid om met creditcard te betalen. Rembourszendingen zijn ook mogelijk, zie "Levering onder rembours", echter is dit een relatief dure optie voor hetzelfde resultaat. terug

Wat is Paypal en hoe werkt het?
Paypal is een online betaalservice. Deze hebben we beschikbaar voor betalingen vanuit het buitenland. Vanwege de hoge transactiekosten hebben we Paypal niet beschikbaar voor betalingen binnen Nederland. Om gebruik te maken van deze dienst dient u als gebruiker bij Paypal geregistreerd te zijn. Een account bij Paypal is gratis en stelt mensen in staat om geld over te maken naar een specifiek e-mail adres. Voor meer informatie kunt u hier terecht: www.paypal.com. terug

Verkeerde betaaloptie gekozen, wat nu?
Indien u een verkeerde betaaloptie heeft gekozen, bijvoorbeeld Paypal in plaats van per bank, is dit geen enkel probleem. Wij controleren dagelijks zowel onze bankrekening als ons Paypal account. Let er wel op dat u niet het ordernummer vergeet te vermelden. Vaak merken wij bij en/of rekeningen dat er een andere naam op de overschrijving staat. Indien er ook geen ordernummer bij staat, kan het moeilijk worden om de betaling aan de juiste order te koppelen en dat geeft weer onnodige vertragingen. terug

Herroepingsrecht
Na ontvangst van het product heeft u als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Daarbij draagt u als consument zelf de kosten van de retourzending, met uitzondering van een terecht beroep op de niet-goed-geld-terug garantie. Remiko zal in geval van ontbinding van de overeenkomst, binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending het orderbedrag retour storten. Hierbij dient het product onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking en ongebruikt te worden geretourneerd. Indien u nog voordat u betaald heeft wilt afzien van de order is dat uiteraard ook mogelijk. In dat geval ontvangen wij graag van u een reply op de orderbevestiging naar info@rollytoys-traptrekkers.nl met de vermelding dat u de order wenst te annuleren. Iedere retourzending dient te zijn vergezeld van een kopie van de orderbevestiging, teneinde vertraging te voorkomen bij de verwerking van de retourbetaling. LET OP: retouren welke onder rembours worden verzonden, zullen niet worden geaccepteerd!
Waardevermindering
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending kunnen wij kosten in rekening brengen, danwel in mindering brengen op het retourbedrag. Dit geldt ook voor specifieke producten, welke eenmaal geopend, danwel (deels) zijn gemonteerd (geweest), een aanzienlijke waardevermindering tot gevolg kunnen hebben, waaronder: - Artikelen welke in elkaar gezet moeten worden (bouwpakketten) - Artikelen met batterijen - Artikelen met stickers Omdat we geen fysieke koopjeshoek hebben, is de restwaarde van retourartikelen welke niet in nieuw/verkoopbare staat verkeren voor ons nihil, waarbij ook de staat van de originele verpakking een belangrijke rol speelt. Gelieve hier rekening mee te houden indien u een artikel retour zend terwijl deze niet aan de bovenstaande criteria voldoet. terug

Ik wil een order retour sturen, welke regels gelden?
Na ontvangst van het product heeft u als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Daarbij draagt u als consument zelf de kosten van de retourzending. Remiko zal in geval van ontbinding van de overeenkomst, binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending het orderbedrag retour storten. Bij retourzendingen van een deel van de order zal het bedrag van de betreffende artikelen retour gestort worden. Hierbij dient het product onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking en ongebruikt te worden geretourneerd. (Oftewel, het moet in nieuwstaat retour).
Waardevermindering
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending kunnen wij kosten in rekening brengen, danwel in mindering brengen op het retourbedrag. Dit geldt ook voor specifieke producten, welke eenmaal geopend, danwel (deels) zijn gemonteerd (geweest), een aanzienlijke waardevermindering tot gevolg kunnen hebben, waaronder:
- Artikelen welke in elkaar gezet moeten worden (bouwpakketten)
- Artikelen met batterijen
- Artikelen met stickers
Omdat we geen fysieke koopjeshoek hebben, is de restwaarde van retourartikelen welke niet in nieuw/verkoopbare staat verkeren voor ons nihil, waarbij ook de staat van de originele verpakking een belangrijke rol speelt. Gelieve hier rekening mee te houden indien u een artikel retour zend terwijl deze niet aan de bovenstaande criteria voldoet.
Waar moet ik de retour heen sturen en waar moet ik om denken?
Rollytoys-traptrekkers.nl / Remiko
Doormanstraat 43
7731BP Ommen
- altijd een kopie orderbevestiging toevoegen, anders kan de retourbetaling niet tijdig worden verwerkt!
- retouren welke onder rembours worden verzonden, kunnen niet worden geaccepteerd!
- indien retouren ongefrankeerd worden toegezonden of "retour afzender" aan de postbode worden overgedragen, zullen we voor de administratie- en portokosten € 7,95 (NL) in mindering brengen op het retour bedrag. Voor ongefrankeerde retouren uit Belgie betreft het bedrag € 13,35.
- Myparcel is onze verzender, dit adres staat op het etiket (voor het geval er tijdens het transport naar u toe iets misgaat), maar is niet het retouradres! Remiko neemt geen verantwoording voor zendingen welke naar Myparcel worden geretourneerd. terug

Privacyverklaring
Remiko (op deze website Rollytoys-traptrekkers.nl) kan persoonsgegevens over u verwerken, doordat u gebruikt maakt van de diensten van Remiko, omdat u deze zelf bij het invullen van het contactformulier en/of het plaatsen van een order op onze website aan Remiko verstrekt. Remiko kan de volgende persoonsgegevens verwerken:
- Uw voor en achternaam
- Uw adresgegevens
- Uw telefoon en/of faxnummer
- Uw e-mailadres
- Uw IP-adres
Waarvoor worden uw gegevens door Remiko gebruikt?
Remiko verwerkt uw persoonsgegevens om:
a. Uw order naar behoren te kunnen verwerken en naar u te kunnen verzenden
b. Uw vraag te kunnen beantwoorden
c. U op de hoogte te houden aangaande bedrijfsspecifieke aanbiedingen (nieuwsbrief)
Hoelang bewaart Remiko uw gegevens?
Remiko bewaart uw persoonsgegevens niet langer dat strikt nodig is om de doelen te realiseren, waarvoor uw gegevens worden verzameld. Voor de verschillende doeleinden hanteren we de volgende perioden:
- Gegevens naar aanleiding van een geplaatste opdracht / order: alle orders moeten voor de belastingdienst 7 jaar worden bewaard. De gegevens worden in het achtste jaar na sluiting van het betreffende boekjaar vernietigd.
- Gegevens naar aanleiding van een gestelde vraag via het contactformulier / losse email: alle berichten worden standaard voor een termijn van een jaar aangehouden. Na dat jaar, worden de gegevens periodiek verwijderd, met een maximum opslagtermijn van twee jaar.
Deelt Remiko uw gegevens met anderen?
Remiko verstrekt uw persoonsgegevens alleen aan derden indien dit nodig is voor de uitvoering van een overeenkomst met u, of om te voldoen aan een wettelijke verplichting (beroep op garantie).
In kaart brengen van website bezoek
Op de websites van Remiko worden algemene bezoekgegevens bijgehouden, waaronder het IP-adres van uw computer en het tijdstip van opvraging en gegevens die uw browser meestuurt. Deze gegevens worden gebruikt voor analyses van bezoek- en klikgedrag op de website. Remiko gebruikt deze informatie om de werking van de website te verbeteren. Deze gegevens worden zo veel mogelijk geanonimiseerd en worden niet aan derden verstrekt.
Google Analytics
Remiko maakt gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de website gebruiken en hoe effectief de Adwords-advertenties van Remiko bij Google zoekresultaatpagina's zijn.
De aldus verkregen informatie wordt, met inbegrip van het adres van uw computer (IP-adres) overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de verenigde Staten. Lees het privacybeleid van Google voor meer informatie. U treft ook het privacybeleid van Google Analytics hier aan.
Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe onze website gebruikt wordt, om rapporten over de websites aan Remiko te kunnen verstrekken en om haar adverteerders informatie over de effectieviteit van hun campagnes te kunnen bieden
Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelik wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Remiko heeft hier geen invloed op.
Remiko heeft Google geen toestemming gegeven om viea Remiko of haar websites, verkregen Analytics-informatie te gebruiken voor andere Google-diensten.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar: info @ remiko.nl. Remiko zal zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek reageren.
Beveiligen
Remiko neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. De consumenten websites van Remiko maken gebruik van een betrouwbaar SSL Certificaat om te borgen dat uw persoonsgegevens niet in verkeerde handen vallen.
Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, of indien u meer informatie wenst over de beveiliging van de door Remiko verzamelde persoonsgegevens, neem dan contact op met Remiko: Remiko / Rollytoys-traptrekkers.nl
Kamer van Koophandel: 69594570

Postadres:
Doormanstraat 43
7731BP Ommen
of per mail: info @ rollytoys-traptrekkers.nl terug

Garantie, niet-goed-geld-terug en klachten
Rollytoys-traptrekkers.nl draagt zorg voor een correcte afhandeling van uw bestelling. Op alle door Rollytoys-traptrekkers.nl geleverde producten zit garantie t.a.v. fabrieks-/montagefouten. U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst voldoen en in goede staat verkeren. Indien dit niet het geval is, dient u Rollytoys-traptrekkers.nl daarvan binnen zeven dagen na ontvangst, schriftelijk en gemotiveerd in kennis te stellen. LET OP: veel, met name kunststof onderdelen zijn kwetsbaar mbt (over)belasting bij verkeerd gebruik. Beschadigingen welke zijn ontstaan tijdens/door gebruik van het artikel of door montage vallen niet onder garantie. Vorderingen en verweren, gegrond op feiten die de stelling zouden kunnen rechtvaardigen, dat het afgeleverde product niet aan de overeenkomst beantwoordt, verjaren na verloop van twee jaar na ontvangst op het afleveradres. Bruder-speelgoed.nl doet zijn uiterste best een goede relatie met zijn klanten te onderhouden en zal dan ook altijd trachten bij geschillen tot een oplossing te komen die bevredigend is voor beide partijen. Heeft u desondanks klachten, dan verzoeken wij u deze kenbaar te maken via info@rollytoys-traptrekkers.nl.
Verkeerd product geleverd
Als vaststaat dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft u de keuze de betreffende producten tegen retournering daarvan te laten vervangen door de correcte producten dan wel de factuurwaarde daarvan na retournering terugbetaald te krijgen.
Beschadigd product Indien u een product ontvangt welke beschadigd is geraakt tijdens transport, dan verzoeken wij u dit direct te melden via info@rollytoys-traptrekkers.nl. Bij voorkeur met digitale foto's zodat wij dit ook direct aan de transporteur kenbaar kunnen maken. We zullen u dan benaderen om tot een passende oplossing te komen.
Gebreken algemeen
Reclamering m.b.t. gebreken aan de producten dient bij voorkeur per e-mail naar info@rollytoys-traptrekkers.nl te geschieden met digitale foto's van de gebreken. Houdt u alstublieft wel rekening met een maximale e-mail grootte van 5Mb. Bij fabrikagefouten zullen we u op de door de fabrikant voorgeschreven wijze verder helpen.
terug

Afwijkingen van producten
Alle afbeeldingen op onze site zijn met zorg geselecteerd. Een enkele keer wijzigt het aanbod van de producent qua kleur of details van het artikel. Ondanks dat wij hier zo adequaat mogelijk op proberen te reageren als mogelijk is, kunnen wij anders dan fabrieks-/montagefouten geen aansprakelijkheid accepteren voor afwijkingen in afbeeldingen en teksten.terug

Voorraad
Onze website is niet rechtstreeks gekoppeld aan onze actuele voorraad. In basis zijn alle Bruder artikelen (behalve onderdelen) op voorraad, tenzij aangemerkt met . We vullen vrijwel dagelijks onze voorraad aan voordat het laatste artikel de deur uit gaat en zodoende kunnen wij vrijwel alle orders binnen 1 tot 3 werkdagen (ma-vr) verzenden. Rollytoys artikelen (behalve onderdelen) welke langer niet voorradig zijn of tijdelijk niet leverbaar, markeren we deze als niet voorradig (). We zullen in voorkomende gevallen u daarvan via het opgegeven mailadres op de hoogte brengen. terug

Levertijd
Doorgaans verzenden we alle artikelen (behalve onderdelen) uit eigen voorraad en gaan deze normaliter binnen 3 werkdagen (ma-vr) na ontvangst van de betaling op de post. Vaak al op de eerstvolgende dag, maar die garantie geven we niet. Heeft u haast vanwege een verjaardag, dan graag de gewenste uiterlijke datum opgeven bij opmerkingen, dan kunnen we trachten uw order met voorrang te behandelen. We verzenden met PostNL, dus normaal zal de dag na verzending het pakket bij u worden aangeboden. In het geval een artikel langere tijd niet leverbaar is, zullen wij u daar per e-mail over informeren en tevens, indien mogelijk, u enkele alternatieven aan de hand doen, waarbij wij u ook de mogelijkheid bieden de order kostenloos te ontbinden. Houdt u er rekening mee dat het een tot twee dagen kan duren voordat PostNL het pakje aflevert? Hierop kunnen wij helaas geen invloed op uitoefenen. Orders welke online worden betaald (iDeal) worden direct verwerkt, orders welke per bank of Paypal worden betaald, worden pas verwerkt nadat de betaling op onze rekening is ontvangen. Bankbetalingen zorgen doorgaans voor minimaal een dag vertraging, gelieve hier rekening mee te houden als u haast heeft. terug

Hoe worden de artikelen geleverd?
Alle traptrekkers, aanhangers, accessoires en loopauto's worden nieuw in doos geleverd. Bij bestelling van meerdere artikelen voegen we waar mogelijk deze samen. De artikelen kunnen eenvoudig in elkaar gezet worden met bijgeleverde handleiding. terug

Verjaardagen
Indien u de order voor een verjaardag nodig heeft, verzoeken wij u de uiterste leverdatum te vermelden in uw bestelling (of na te sturen in een losse e-mail onder vermelding van het ordernummer). Wij zullen dan onze uiterste best doen uw order op tijd bij u te krijgen, of indien dit niet mogelijk is, u hiervan op de hoogte brengen en eventueel een alternatief te zoeken. terug

Disclaimer
Ondanks dat onze website met de meeste zorgvuldigheid is samengesteld, kunnen wij geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor afwijkingen in prijzen, afbeeldingen en teksten, anders dan door grove nalatigheid. Neemt u bij twijfel contact met ons op via: info@rollytoys-traptrekkers.nl
terug

Mijn vraag staat er niet bij.
Indien uw vraag nog niet beantwoord is, na het lezen van deze pagina, kunt u deze eenvoudig per mail stellen. Wij proberen uw vragen altijd zo snel mogelijk te beantwoorden, vrijwel altijd binnen 1 werkdag. Klik hier om uw vraag te stellen. terug
 
Informatie

Over ons
Verzending
Algemene voorwaarden
Privacy policy
Klantenservice

Contact
Retourneren
© REMIKO 2018